20210629_141653990_iOS_edited_edited.jpg
Verzenden en retourneren

Verzending

Standaardverzending 

We streven ernaar om elke bestelling binnen drie werkdagen te versturen. Meestal is je bestelling zelfs twee dagen na bestelling al op de deurmat. 

Voor sieraden: €3,95 - gratis bij besteding vanaf €25

Voor haarclips: €5,95 - gratis bij besteding vanaf €35

Spoedverzending

Heb je je bestelling nu heel snel nodig, bijvoorbeeld voor een cadeautje? Met spoedverzending wordt je bestelling binnen twee werkdagen verzonden, en heb je hem soms nog de volgende dag in huis.

€5,95 

Afhalen in Rotterdam

Woon je in Rotterdam of omstreken? Dan kan je je bestelling gratis komen ophalen op de Mathenesserlaan (Delfshaven). Als je bestelling klaarligt, kan je hem gelijk komen ophalen. Dit is meestal binnen twee werkdagen

Gratis

Laten bezorgen in Rotterdam

Woon je in Rotterdam of omstreken en wil je je bestelling snel op de mat hebben? Kies dan voor bezorging in Rotterdam. Hiermee heb je je bestelling én heel snel, en het is ook nog eens goed voor het milieu. Bij deze bezorgmethode is de levering meestal twee werkdagen.

€5,95 

Heel af en toe, wegens school, werk of andere omstandigheden kan het zijn dat je bestelling wat vertraging heeft. Als dit het geval is, wordt dit vaak gemeld via onze Instagram (@julieelise.nl). 

Het maken van een bestelling kan soms eenvoudigweg wat langer duren omdat alle (bijna alle) sieraden handgemaakt zijn. Alvast bedankt voor jullie begrip :).

Retourneren

Bij Julieelise kan je bestellingen tot 14 dagen na aankoop retourneren. Dit kan als er bijvoorbeeld iets kapot is gegaan. Als je wilt retourneren, stuur ons dan een berichtje met de reden voor het willen retourneren, je naam, ordernummer en een foto van het defect. Je kan dan zelf bepalen of je het product opnieuw wilt ontvangen, of dat je liever je geld terug ontvangt.

In het eerste geval kunnen we even kijken of het product nog te repareren (en verstevigen!) valt of dat je een heel nieuw product krijgt. Het product is helemaal gratis, alleen de verzendkosten worden wel bij jou in rekening gebracht. 

Als je liever alleen je geld terug wilt ontvangen, gaat het net wat anders. Als het product gewoon niet naar je zin is (kleur staat niet mooi, groter/kleiner dan verwacht etcetera) kan je, na een mailtje te hebben gestuurd, het product terugsturen. Dit is helaas wel op eigen kosten. Als wij het product hebben ontvangen én het nog onbeschadigd is, storten wij het bedrag terug. Het bedrag (minus verzendkosten) staat dan binnen 5 werkdagen op je rekening. 

Als het product kapot is gegaan en je je geld terug wilt ontvangen, kan je ons een mailtje sturen met je naam, ordernummer en een foto van het defect. Wij zullen oordelen of het product kapot is gegaan door tekort aan kwaliteit of door eigen toedoen. Als dat eerste het geval is, ontvang je het bedrag (minus verzendkosten) binnen 5 werkdagen op je rekening. 

Geef ons vooral aan wat er mis is gegaan, zodat we dit kunnen verbeteren!