Hulp nodig?

Heb je een op- of aanmerking, een vraag of heb je misschien hulp nodig bij iets? Stuur ons dan een berichtje! Dat vinden we alleen maar leuk :)

Veelgestelde vragen

Bestellen

Op welke manieren kan je betalen?


Je kan betalen met iDeal betalen en eventueel kan je ook van tevoren overmaken.




Hoe gebruik ik een kortingscode?


Als je naar je winkelwagentje gaat staat er onder het product een knop met "kortingscode invullen". Zodra je daar op klikt, kan je een kortingscode toepassen.




Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dat?


Dat is gek! Check nogmaals je kortingscode op hoofdletters, tekens en cijfers. De code is namelijk hoofdlettergevoelig. Werkt dit nogsteeds niet? Neem dan contact op via het bovenstaande formulier, een mailtje of een Instagram DM en dan verzinnen we samen een oplossing!




Geldt de 10% korting altijd?


Nee, helaas geldt de 10% korting alleen bij je eerste aankoop... Maar stay tuned, want er zijn vaak nieuwe kortingscodes!




Kan ik een kortingscode na het bestellen nog invoeren?


Nee, dat kan helaas niet... Ze kunnen alleen tijdens het bestelproces worden ingevoerd.




Ik heb geen betaalbevestiging ontvangen, wat nu?


Check voor de zekerheid of het geld wel van je rekening is afgeschreven. Is dat zo, dan hoef je je geen zorgen te maken, en komt je bestelbevestiging waarschijnlijk in de komende paar uur. Is het geld niet afgeschreven? Dan kan je het beste opnieuw bestellen.




De betaling is mislukt, wat moet ik nu doen?


Check of het bedrag op je rekening is afgeschreven. Als dat zo is, dan hoef je je geen zorgen te maken, en dan komt je bestelling gewoon jouw kant op! Als het niet is afgeschreven, kan je de order het beste opnieuw plaatsen.





Verzending

Wat zijn de verzendkosten?


Binnen Nederland zijn de verzendkosten €3,95, buiten Nederland moeten wij helaas door de nieuwe regeling van PostNL een bedrag van €6,95 rekenen...




Verzendt julieelise internationaal?


Nee, helaas niet. Je bestelling kan naar Nederland, België, Duitsland of Frankrijk verstuurd worden.




Wat is de levertijd?


De levertijd is 2 tot 5 werkdagen afhankelijk van waar je woont.




Binnen hoeveel dagen wordt mijn pakketje verzonden?


De meeste pakketjes worden dezelfde dag of de volgende dag verzonden.




Hoe lang duurt de verzending voor gepersonaliseerde sieraden?


De verzending van gepersonaliseerde sieraden duurt helaas wat langer, omdat we het sieraad voor jou speciaal moeten maken. Voor gepersonaliseerde sieraden hanteren wij een verzendtijd van 2-7 dagen.




Ik heb mijn pakketje niet ontvangen, hoe kan dat?


Wegens drukte bij PostNL kan de verzending soms onverhoopt wat langer duren. Excuses daarvoor! Wacht nog een paar dagen, en als je je pakketje nogsteeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.





Onze producten

Zijn de sieraden van roestvrijstaal?


Helaas zijn niet alle sieraden van roestvrijstaal, de meeste echter wel. Om te weten of een specifiek product van RVS is, kan je de productbeschrijving checken!




Van welk materiaal zijn de sieraden?


Dat verschilt heel erg per sieraad! Om het zeker te weten, kan je de productbeschrijving checken.




Hoe blijven mijn sieraden zo lang mogelijk mooi?


Om verkleuring tegen te gaan kan je het beste niet zwemmen, douchen of slapen met je sieraden. Ook is het verstandig om je sieraden op te bergen in een kistje of bakje dat niet direct in de zon staat. Tot slot kan je, als je parfum en dergelijke draagt, het beste de sieraden pas omdoen nadat je parfum hebt aangebracht.




Zijn de sieraden kwalitatief goed?


Alle sieraden worden getest op stevigheid en zijn dus allemaal van prima kwaliteit!




Kan ik sieraden personaliseren?


Alle handgemaakte sieraden zijn te personaliseren! Wil je bijvoorbeeld een ander bedeltje, kleurtje, een andere lengte of wil je het sieraad liever juist als armbandje, enkelbandje of kettinkje? Laat dan je verzoek achter bij "Op- of aanmerking?" in je winkelwagentje. Wil je er zeker van zijn dat er niks fout gaat, of heb je een heel persoonlijk ontwerp? Stuur ons dan een mailtje en dan nemen we samen de mogelijkheden door!




Komen uitverkochte producten nog terug?


Negen van de tien keer komt een product nog terug, behalve als aangegeven staat dat het van een oude collectie is en niet meer terug zal komen.





Ruilen en retourneren

Kan ik gepersonaliseerde sieraden retourneren?


Omdat we het desbetreffende sieraad helemaal voor jou hebben gemaakt, kan dat helaas niet...




Kan ik sieraden retourneren?


Jazeker! Je kan alle sieraden nog retourneren of ruilen mits ze ongedragen en onbeschadigd zijn. Mochten de sieraden beschadigd zijn tijdens het retourvervoer, dan is het niet mogelijk een terugbetaling te ontvangen.




Kan ik oorbellen retourneren?


Nee, helaas kan je wegens hygiënische redenen oorbellen niet retourneren.




Is het retourneren gratis?


Nee, het terugsturen is helaas niet gratis, wat betekent dat je de kosten voor het terugsturen zelf betaalt.





Info

Over ons

Julieelise.nl

Nederland

Instagram: @julieelise.nl

KVK-nummer: 77712447

BTW-nummer: NL003226784B41